LIVE today.HOPE for tomorrow.LEARN from yesterday

.

Sunday, July 26, 2009

PTPTN dan cuti

ari ni ari kos aku uruskan ptptn..
tp ade yg uruskan semalam
bgz la xde la ramai sangat..
mcm2 aku nenok,
ade yg nanges
aku pn cuak gler2.tp maintain cool
membe2 sume kate

"fy rilek je,tenang cool steady"

hahah mmg la tp dlm hati ni tuhan je taw
saket perot aku..
saket takot kot..
ahhaha dh la angka giliran aku 1121
haiya...
''1121 kaunter 2''

ehe cpt2 aku g sane,kang kne mara ngan macik baju kunin tu
haiya.
sebbek pacik yg kt kaunter 2 ni baek weh
dye belek2 borang aku..
skali...

''eh deq,klinik swasta x ley jd saksi,dye kne pegawai kerajaan''

aleh2 darah berderau,sebbek x pengsan dpn dye..
dye selambe pangkah2 borang aku..
aku dh cuak dh..
wahahha sebbek dye kate x yh gne borang baru.aku kuar trus g kt pensyarah kt luar tu.n cop pastu tandatangan
wahh masuk blk n selesai.
ALHAMDULILLAH
tp x ble bla owg2 ptptn sume pki tutup mulut tu.
bukan purdah,ala yg tu tu.
ahahha tp pacik kaunter 2 ni bersin kt aku jugak,
bukak purdah dye ntok bersin
ceh hampeh je bek x yh pki.
xpe sebbek ko terima borang aku



menanti giliran 1121 wakakak

oh..oh..
lupe nk btau...
kami dicutikan sbb wabak H1N1
n aku rase sume uitm pn tutup gak kan?
ahhaha yer kami dicutikan dan...dan tiket aku ISNIN mlm
aku ingat pagi skali nenok btol2 upernyer 7pm
ceh..
pg selase la smpi

haiya aku balek mak aku lak xde
mak balek N9 ade kenduri atok
xpela i phm mak
huhuhuh
abh x g sbb nk amek sy.
aha anakmu pulang ke umah



mcm resit the store je aku nenok

4 comments:

D3inT said...

oh aku pon prob b4 nak masok intec haisy dugaan!

fy-ryn. said...

hahaha ape2 pn ko tetap hebat sang nyamuk

CikanoT said...

nak balik gakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

fy-ryn. said...

hahaha sape soh g sarawak