LIVE today.HOPE for tomorrow.LEARN from yesterday

.

Monday, July 20, 2009

satu orang saja





minggu ni rmi gler blk,
floor kosong weh

roomate aku dua2 pn blk
haiya jgn tnye nape aku x blk..
cuti 4 ari kalu aku blk ibarat cuti dlm bus je la ahahahha :DD
aktivitiku slain tido,blajo,msg u.
sabtu p jitra..
ceh penat jalan g bus stop..
then seriously jitra mall ade wayang n bowling!
ahahha fav aku dua2..
bowling lg fav,men ngan u sure i kne denda kn sepatotnye?tp u baek kn..kn..kn
ehe..

aha ape2 pn tetap bes



aku nk nengok transformers..

ye sy tau sudah lame ia ditayangkan di pawagam,so what?

tp x nenok sbb diorang x suke this robot2 thing..aku je adeh~

make x nenok bli dvd je la

ahhah ori x ori tu? hahahha.bnyk la ko pnye duet ekk!


sadis,

nenok sorang dlm bilek

gelak soank,

sekali sampai aku nanges nenok transformers
ahhahah ingt hindustan je ble nanges?
robot lg bes!
ahahah feeling terlebey lebey
hahaha ape pn mmg superb wayang aku
ahhaha
siap ley baring2
mane dpt kat gsc cm tu



2 comments:

CikanoT said...

i dah tgk 4 kali kay wyg. bye.

fy-ryn. said...

kt wayang x ley golek2 cm kt bilek ahhaha