LIVE today.HOPE for tomorrow.LEARN from yesterday

.

Thursday, June 3, 2010

im back :D

ehhehe agak sangat lame tidak update blog,sampai rasenye dh lupe cmne nk type menatang ni..actually aku x tau nk start cter ape n dr mane..jadi akan cter ape aku wat time cuti ni la.cuti cm biase la keje di warung cikong..ye skrg ni krisis gule,pasal gule la abg guard carrefour tu ingat aku.apela bang,pasal gule pn nk gado ke? ='[.akak,awk tu dok seblah kilang gule,ape kate bwk blk satu kontena.TQ.

ooo ye..passport sy sudah dihidopkan kembali.waheheh next trip :BALI. wee..nggak sabar kok gitu.lame x berHOLIDAY..wat mase ni holiday kt batu pahat je la.
Mirul pn ngah cuti now,aha tp kter jaaaaraaannng2 ketemu ye.adess..tp xpe..wendu mendalam.awk pn cuti sebulan je..tp xpe sy phm 
ari tu sy kuar ngan teman lame..
huhu family time jaman2 cekolah.bertahun x kuar ngan korang la.

 Eby.

 At,and of cuz the DSLR

 alien 1

 alien 2

terbaekkkkk muke
kemudian AT blk,dan kami lepakking di McD..berdua je.Eby ko membesar dh..yer,dye salah kan McD,sume slh mcD.ahah :D

 maaf,tertumpahkan sos.ni aku wat -.-"

ckp aku,ko pn wat gak.haha.

hepii.mereke maseh masuk aer seperti dulu kale.wahhah..owh ye.